Jdi na obsah Jdi na menu
Reklama
Založte webové stránky zdarma - eStránky.cz
 


Začni s chytem podobným reversu (jednou rukou se drž shora, druhou zespoda zábradlí). Ruka, kterou se držíš zespodu, zůstane na zábradlí (překážce) během celého pohybu. Někteří lidé dávají přednost držení oběma rukama shora, aby měli větší sílu v odrazu a během skoku ruce otočí. Volba metody je na tobě.

Začni, jako kdybys chtěl udělat side vault. S pomocí pohybové energie nohou se tvoje tělo otočí o 180°. Ruka, která brání dalšímu pohybu nohou, se na chvíli ocitne mimo zábradlí / zeď. Když se tuto techniku učíš, zkus se v místě, kde máš tělo nejvýš, udržet co nejdéle. Tímto způsobem získáš víc času na prozkoumání místa dopadu. Ruka, kterou se stále držíš, sama sklouzne do přirozené polohy z držení zespodu do držení shora, jakmile se tvé tělo začne dostávat přes překážku. Vydrž!

Ruce nech mírně pokrčené, loket nezastavuj.

Očima miř na místo, kam chceš dopadnout nohama. Nezaměřuj svou pozornost jinam.

Jakmile se úplně otočíš o 180°, chytni se překážky volnou rukou a natáhni špičky. Použij svoje paže a sílu těla ke kontrole pohybu při přípravě na dopad nohou. Dopadni na zeď / okraj špičkami nohou.

Dalším krokem je pokrčení kolenou, které pohltí náraz, a přitažení se blíže k překážce.

Demi tour je velmi užitečná technika, která umožňuje kontrolovaný seskok z místa, které je příliš vysoko.

Nejdříve trénuj tuto techniku v úrovni země, dokud se nenaučíš dopadat kontrolovaně a jistě. Jakmile to zvládneš, pokus se o demi tour ve výšce. Dále by ses měl naučit provádět ho i na nezvyklých překážkách, jako jsou betonové stěny nebo podivně tvarovaná zábradlí.