Jdi na obsah Jdi na menu
Reklama
Založte webové stránky zdarma - eStránky.cz
 


Soustřeď se na místo, kam chceš doskočit. Nedívej se před ani za něj. Aby byl skok efektivní, je nutné soustředit se od začátku do konce na místo doskoku.

Ruce zvedni nahoru před sebe. Zároveň s pokrčováním kolen dýchej krátce nosem, švihni rukama dozadu a nakloň se dopředu.

Prudce vydechni, jakmile švihneš rukama dopředu, a odraž se nahoru. Zkus myslet na ruce jako na věc, která tě táhne vpřed, a nohy si představuj jako něco, co tě posouvá vzhůru.

Drž nohy u sebe a přitáhni kolena k tělu. Skloň prsty dolů a nadále se soustřeď na místo dopadu.

Nenatahuj nohy, aby ses dostal na překážku. Pokud tak musíš učinit, neodrazil ses dostatečně. Když přesuneš nohy dopředu, pravděpodobně dopadneš na paty a přepadneš dozadu. Když se příliš předkloníš, přepadneš vpřed. Špičkami musíš dopadnout přesně na překážku, abys zůstal přesně na ní.

Natáhni ruce vpřed, abys zlepšil rovnováhu. Postav se.

Tato technika ti v parkouru v mnohém pomůže. Mnoho lidí se zaměřuje na délku skoku i přesto, že ta vychází z tréninku. Je třeba pamatovat si důvody této techniky – důležitější než délka skoku je naučit se udržet rovnováhu a doskočit precizně. Malý skok přes metr a půl širokou mezeru se může stát výzvou, když se odehrává ve velké výšceh nad zemí s dopadem na úzký okraj. Pokud jsi si jistý svou přesností a rovnováhou, pak tě ani tohle nezastaví.

Přesnost a ovládání celého těla je rozhodně to, co musíš stále studovat a zdokonalovat