Jdi na obsah Jdi na menu
Reklama
Založte webové stránky zdarma - eStránky.cz
 


Začni s nohama pokrčenýma v poloze připravené k odrazu z prstů. Toho můžeš dosáhnout ze statické pozice či z běhu.

Obě ruce by měly být položeny na překážce dlaněmi dolů.

Odraž se od země a veď své nohy do strany a dopředu. Zároveň musíš rukama zatlačit dolů (natáhnout je), abys překonal překážku.

Zvedni jednu ruku, aby ses dostal nohama přes překážku. Zvednutá ruka je očividně na stejné straně, kde jsou tvoje nohy.

Sleduj zemi před sebou, pusť se druhou rukou a dopadni na špičky nohou, s pokrčenými koleny, abys absorboval náraz.

Side vault je jedna ze základních metod kontrolovaného překonání překážky. Mnoho lidí si pomyslí, že toto je první technika, kterou se v parkouru naučí, přesto naučit se dobrý dopad a pochopit ho je (nejen) pro začátečníky mnohem důležitější. Zda něco je či není příliš vysoké na překonání vaultem, je určeno tím, zda se člověk dokáže zvednout na překážce do výše pasu. Pokud máš natažené ruce a okraj překážky je v úrovni s tvým pasem, můžeš bez problémů dostat nohy na druhou stranu.